باحال
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
باحال
نوشته شده در شنبه 24 خرداد 1393
بازدید : 365
نویسنده : حسین و محمدکاظم

 

نحوه روبوسی عید

اولی:به به سال نو مبارک

دومی:سلام سال(ماچ)نو(ماچ)شما هم(ماچ) مبارک

دم همه اونایی که تو خونه تکونی دلشون ما رو دور نریختن گرم

ما هم سعی می کنیم زیاد جا نگیریم!

سال نو مبارک

سلام میشه ازت خواهش کنم سال تحویل بیای خونمون ؟

آخه سبزه خوشگل تر از تو پیدا نکردم !

سلامتی
سوارکاری
سروتونین
سازگاری
سازماندهی
سوت
سیناپس
هفت سین بچه های تربیت بدنی!!
سال نو مبارک
امروز تو خیابون عمونوروز رو دیدم.داشت با اون صورت سیاه و لباس قرمزش قر و فرمیرفت.گفتم:عمو منم باهاتون همکاری کنم؟گفت:
‏.
‏.
‏.
‏.
برو گمشو من با خوشتیپ ها قر بدم بهم پول نمیدن.
سیب خوردن
سرخاروندن
سر زدن به جوک
سیم برق دزدیدن
سینمارفتن
سستی در درس خوندن
سکوت دیگران رو شکستن
اینم از هفت سین ما بیکارا!!!!
 
 
 
 
Inline image 10
 
 
 
 
Inline image 6
 
 
 
 
 




مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: