مقایسه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مقایسه
نوشته شده در شنبه 21 تير 1393
بازدید : 304
نویسنده : حسین و محمدکاظم

دیگه امید وارم پسندیده باشین این ترول ها رو

حالا هم چند تا چیز جالب بخونین و ببینین البته موس رو رو نوشته بکشین

 

به نظر من یاس باید یه آهنگ واسه شکست برزیل بخونه ، اینجوری فایده نداره...

...

...

18+

.

.

.

.

اگه اول کتابامون اینو نوشته بودن الان هممون پروفسور شده بودیم.. :|)

..

..

شمارش دخترا تو باشگاه بدنسازی

.

‌.

.

یک

.

.

.

تق

.

.

.

وزنه افتاد.صلوات بفرستید

..

..

یه بار هم سر کلاس خوابم برده بود،

استاد اومد بالا سرم گفت خواب بودیگ

من هول شدم گفتم نه استاد دراز کشیده بودم..

..

..

 ساعت 4 از گوشیم صدا می اومد...فکر کردم پوو داره باز شیطونی میکنه.

رفتم بزنم بکشمش، دیدم زبون بسته داره سحری می خوره!!

عذاب وجدان گرفتم.

..

..

به قلبم گفتم :چرا خوابم نمیبره؟این بی خوابی ها از کجاست؟

جواب داد:حرف مفت نزن،ادای آدمای دلشکسته رو هم در نیار..

یادت رفت ظهر عین خرس قطبی خوابیده بودی..؟؟

.

.

قلبم اعصاب نداره هاااا..

..

..

فحش جدید سال

.

.

.

خیلی داوری

 

..

..

کثیف ترین آدما ، کسانی هستن که

.

.

.

.

حموم نمیرن......

به جون خودم...

باور نمیکنی؟؟؟!!!؟؟؟!!!!

..

..

دختر است دیگر.......

نه مثل اینکه از اتاق فرمان اعلام کردن پسر است،فقط شبیه دختر است.........

..

..

هرروزتان نوروز،نورزتان پیروز،پسوردتان مرموز،آپدیتان هرروز،ماشینتان لکسوز.

..

..

یه ندایی درون شکمم می گه خیلی مونده تا اذان اذان اذان اذان اذان اذان اذان اذان

اون اکو بخاطر خالی بودن شکممه!!



:: برچسب‌ها: خنده دونی , جک و ترول ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
زینب السادات در تاریخ : 1393/4/21/6 - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: