جک
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
جک
نوشته شده در چهار شنبه 1 مرداد 1393
بازدید : 229
نویسنده : حسین و محمدکاظم

 بابا این گوگل به زور میخواد از من شماره بگیره

هی میگه واسه کار امنیتیه …

نمیدم آقا مگه زورههههه؟

اثن من خودم نامزد دارم !

..

..

..

 زنه از کوبا تا فلوریدا صد مایل شنا کرده که پیام صلح و دوستى رو

به جهانیان برسونه،  بعد من چون کنترل ازم دور بود دیشب با تلوزیون روشن خوابیدم !

..

..

..

 ﺳﻼﻣﺘﻲ ﺍﻭﻥ ﭘﺴﺮﻱ ﻛﻪ ﺷﺐ ﻋﺮﻭﺳﻴﻪ ﻋﺸﻘﺶ

ﺳﮓ ﻣﺴﺖ ﻛﺮﺩ،ﺭﻓﺖ ﺩﻡ ﺗﺎﻻﺭ
ﻋﺮﻭﺳﻲ ﻭﻟﻲ ﺗﻮ ﻧﺮﻓﺖ ﻛﻪ ﻋﺮﻭﺳﻲ ﺭﻭ ﺑﻬﻢ
ﺑﺰﻧﻪ...

ﺻﺒﺮ ﻛﺮﺩ ﻭﻗﺘﻲ ﻋﺮﻭﺱ
ﺍﻭﻣﺪ ﺑﻴﺮﻭﻥ ﺑﺎ ﺧﺸﻢ ﺭﻓﺖ ﺟﻠﻮ ، ﺗﻮﺭﻩ ﺻﻮﺭﺕ
ﻋﺮﻭﺱ ﺭﻭ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ .
.
.
.
.
.
ﺩﻳﺪ ﺍﺻﻦ ﺍﻭﻥ ﻧﻴﺴﺖ . ﺍﺳﮑﻞ ﺗﺎﻻﺭﻭ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ رفته بود !_! 

 

..

..

..

 ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺍﺯ ﯾﻪ ﮐﻮﭼﻪ ﺧﻠﻮﺕ ﺭﺩ ﻣﯽﺷﺪﻡ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺭﻭ
ﺩﯾﺪﻡ ﺩﺍﺭﻩ ﺍﺯ
ﺭﻭ ﺑﻪ ﺭﻭ ﻣﯿﺎﺩ
ﺍَﻓﮑــــــــــﺎﺭ ﺷﯿﻄﺎﻧﯽ ﺯﺩ ﺑﻪ ﺳﺮﻡ
.
.
ﺳﻮﺳﮏ ﭘﻼﺳﺘﯿﮑﯿﻢ ﺭﻭ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﯾﻪ ﮐﺎﻏﺬ ﺍﺯ ﺟﯿﺒﻢ ﺩﺭﺁﻭﺭﺩﻡ
ﺭﻓﺘﻢ ﺟﻠﻮﺵ ﻭﺍﯾﺴﺎﺩﻡ ﮔﻔﺘﻢ : ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﻣﯿﺸﻪ ﮐﻤﮑﻢ
ﮐﻨﯿﻦ , ﮔﻢ
ﺷﺪﻡ !
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻫﻢ ﺯﻭﺩ ﺑﺎﻭﺭ ﻭﺍﯾﺴﺎﺩ ﮔﻔﺖ : ﮐﺠﺎ ﻣﯿﺨﻮﺍﯾﻦ
ﺑﺮﯾﻦ ؟
ﻣﻨﻢ ﮔﻔﺘﻢ : ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﻏﺬ ﺁﺩﺭﺱ ﻧﻮﺷﺘﻪ !!
ﺑﻌﺪ ﺳﻮﺳﮑﻪ ﺭﻭ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﮐﺎﻏﺬ ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ ﺗﻮ ﺩﺳﺘﺶ
ﺁﻧﭽﻨﺎﻥ ﺟﯿﻐﯽ ﺯﺩ ﮎ ﮔﻮﺷﻢ ﺗﺎ 30 ﺛﺎﻧﯿﻪ ﺳﻮﺕ ﺑﻠﺒﻠﯽ
ﻣﯿﺰﺩ
ﺍﻭﻣﺪ ﻓﺤﺶ ﺑﺪﻩ ﮔﻔﺘﻢ : ﻫﯿﺴﺴﺴﺴﺴﺴﺲ ﻓﺤﺶ ﻧﺪﻩ
ﺯﺷﺘﻪ
ﺩﺧﺘﺮﺍ ﻓﺮﻳﺎﺩ ﻧﻤﻴﺰﻧﻦ
ﮔﻔﺖ : ﺯﺷﺖ ...
ﮔﻔﺘﻢ : ﺧﻔﻪ ﺷﻮ ﻣﮕﻪ ﮐﻮﺭﯼ ﻧﻤﯿﺒﯿﻨﯽ ﺩﻭﺭﺑﯿﻦ ﻣﺨﻔﯿﻪ؟ !
ﯾﻬﻮ ﺳﺎﮐﺖ ﺷﺪ ﮐﯿﻠﯿﭙﺴﺸﻮ ﺭﻭ ﺳﺮﺵ ﺗﻨﻈﯿﻢ ﮐﺮﺩ ﮔﻔﺖ :
ﺟﺪﯾﯿﯿﯿﯽ؟ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺩﻭﺭﺑﯿﻦ
ﻣﺨﻔﯿﻪ؟ ﺩﻭﺭﺑﯿﻨﺘﻮﻥ ﮐﺠﺎﺳﺖ؟
ﻣﻨﻢ ﯼ ﺩﯾﻮﺍﺭﻭ ﻧﺸﻮﻥ ﺩﺍﺩﻡ ﮔﻔﺘﻢ : ﺩﺳﺖ ﺗﮑﻮﻥ ﻧﻤﯿﺪﯼ
ﺑﺮﺍ
ﺩﻭﺭﺑﯿﻨﻤﻮﻥ ؟
ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﮎﻩ ﻧﯿﺸﺶ ﺗﺎ ﺑﻨﺎﮔﻮﺷﺶ ﺑﺎﺯ ﺷﺪ ﺑﺮﺍ ﺩﻭﺭﺑﯿﻦ
ﺩﺳﺖ
ﺗﮑﻮﻥ ﺩﺍﺩ ﻭ ﺭﻓﺖ !!

اصلانم مریض نیستم فقط یه کم کرم موضعی دارم 

 ..

..

..

..

..

..

دخترای مجرد کلوپ مسخره بازی 

 توجه کنن !!!!!

.

.

.

.

.

.
 150 تومن میگیرم

میام خواستگاری تون که شما هم رد کنین ،

اعتبارتون تو خانواده و فامیل بره بالا ...

(گل و شیرینی با خودتونه )

 
..
..
..

 ﻣﻌﺮﻓﺖ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻫﻨﺪﻭﺍﻧﻪ ﺁﻣﻮﺧﺘﻢ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻫﯿﭻ ﺩﻟﯿﻞ ﺧﺎﺻﯽ ﻫﻢ ﻧﺪﺍﺭﻩ!!!
ﻣﻌﺮﻓﺖ ﺧﻮﺩﻣﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺍﺯ ﻫﻨﺪﻭﻧﻪ یاد بگیرم 

 

..

..

..

امروز بلاخره موفق شدم کاری کنم خونوادم بهم افتخار کنن

بله امروز موهامو کوتا کردم و خونوادم بهم افتخار کردن 

فقط یه مشکلی هست ازعصر گیر دادن برو حموم هنوز مقاومت کردم

برام دعا کنید بتونم مقاومتم حفظ کنم 

 

..

..

..

يه بار واسه يه بنده خدايي الگو شدم

كلا زندگيش به فــــــــــنا رفت

از اون به بعد

ياد گرفتم واسه همه

درس عبرت باشم

بعله همچین ادم متشخصیم بنده

..

..

..

 دختره اومد تاکسی بگیره

 

میگه آقا ستار خان میرید ؟

یارو هم میگه معلومه میرید اگه نمیرید که میترکید بدبخت ...

دختره بهش بر میخوره میره این دفعه با خودش میگه یه چیزی میگم که نتونند جواب بدند

تاکسی بعی میاد میگه آقا ستــــــــــــــــارخااااان !!! 

راننده میگه نه خانوم من اکبرم 

دختره دیگه کفرش در میاد به تاکسی بعدی میگه آقا میخوام برم ستار خان !!!

تاکسی میگه کار خوبی میکنی ، برو مشکلی نداره !!! 

 ..

..

..

 روزی سه بار انگشت کوچیکم بخوره به پایه میز اگه دروغ بگم.
رفتم کفش فروشی، یه خانومه اومد گفت: آقا این کفش آبیا چه رنگیه؟
داشتیم با فروشنده درو دیوارو با نون میخوردیم. تازه بعدش فروشنده گفت:

راستیتش خانوم. این آبیا، قرمزه. ولی چند جفت کفش صورتی جدید اوردیم که سیاهن.


آقا دوباره نشستیم به خوردن ویترین. 

 ..

..

..

تموم شد

 

 

 



:: برچسب‌ها: طنز , خنده دونی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: