مطلب جدید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مطلب جدید
نوشته شده در جمعه 3 مرداد 1393
بازدید : 190
نویسنده : حسین و محمدکاظم

خوبه قد و نمیشه عمل کرد وگرنه الان

.

.

.

.

دخترای ایران همشون4 متر و 10 بودن...

..

..

..

..

..

..

سلامتی دختری که . . .


3 نصف شب زنگ زد عشقش . . .

.

.

.

.

.

.

دید اِشغاله . . .


نه ناراحت شد نه غُصه خورد . . .


زنگ زد به اون یکی عشقش !!!!!


عصر عصر ارتباطاته والااااااااااااااااا

..

..

..

مــا تو حمومون وان نداریم …

 

وگرنه تا حالا چند بار خـــود کشی میکردم !

 

خیلی کلاس داره لامصب …

_____________________________________

 

از افتخارات ِ مادربزرگم اینه که دووس پسر نداشته

خب وقتی در سن 10 سالگی ازدواج کردی

دلت می خواسته دووس پسر هم داشته باشی ؟

_____________________________________

با کلی شوق و ذوق رفتم خونه

می گم پدر جان استادمون گفت بین همه ی کلاس ها من بالاترین نمره رو گرفتم

می گه : ببین دیگه بقیه چقدر خنگن

..

..

..

به سگها محبت کنی باهات دوست میشن،

.

.

.

.

.

.

.

.

به آدما محبت کنی سوارت میشن،

اما اگه به خرمحبت کنی اصلاَ براش فرق نمیکنه

بس که ثبات شخصیت داره این بزرگوار

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

 

سر کلاس بودیم استاد گفت چقد زمان دارم؟

من گفتم در حد دو جمله که با بیننده ها خدافظی کنیم

اعصاب نداشت بیرونم کرد...

خب میگفت از اتاق فرمان واسش وقت بگیرم والا...

وحشی ی :|

..

..

..

 

 





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
ghazal در تاریخ : 1393/5/3/5 - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: