پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نوشته شده در شنبه 4 مرداد 1393
بازدید : 216
نویسنده : حسین و محمدکاظم

مورد داشتیم دختره همون دو سه سانتی متر شالی که روسرش بود رو میندازه،عکسشو میذاره فیسبوک زیرش مینویسه آزادی یواشکی من!

ینی این تا الان فکر میکرد در قید بند و اسارت بود

..

..

..

تو مصاحبه از مردم(تو اخبار20:30)میپرسیدن که رنگ آسمان و زمین غزه اینروزا چه رنگیه؟دختره گفت بنظر من قهوه ای!!!!!!!
بنظرتون چه منظوری داشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟@_@

..

..

..

اينكه ميگن هيچ جا مثه خونه ادم نميشه ، همش دوروغه محضه!

ی هفته تو هتل بوديم به اين بركت قسم راضي نميشدم بيايم خونه!!!

..

..

..

دختره پست گذاشته : شمعی هستم در جهانی تاریک.... ک گرما میدهم دست های سرد عاشقان را... پسره کامنت داده: فوووووووووووووووت حالا دیگ هیچ گوهی نیستی

..

..

..

من جواب هرسوالیو که دارم پیدا میکنم ولی چند ساله که نتونستم بفهمم که چرا وقتی آدما هدفون میزارن توگوششون بلندتر حرف میزنن؟
هم اکنون به یازی سبزتان نیازمندیم

..

..

..

من یه سوالی ذهنمو درگیر کرده با این مضمون که :
با گوشی سامسونگ هم میشه جلو آینه عکس گرفت ؟
یا فقط باید آیفون باشه ؟؟؟؟؟؟

..

..

..

ماه رمضون هم دیگه داره تموم میشه
دیدین کاری نداشت؟؟
همون دو روز اولش سخت بود که با عذاب وجدان ناهار میخوردیم، بقیشو راحت خوردیم

..

..

..

اﮔﻪ یه ﺩﺳﺘﺖ ﺑﺸﮑﻨﻪ ﻣﯽ ﺑﺮﻧﺖ دکتر
ﺍﮔﻪ ﺩﻟﺖ ﺑﺸﮑﻨﻪ ﯾﻪ ﺟﻮﺭﯼ ﺩﻟﺪﺍﺭﯾﺖ ﻣﯿﺪﻥ ﺗﺎ ﺁﺭﻭﻡ ﺑﺸﯽ
ﻭﻟﯽ ﺍﮔﻪ یه ﺭﻭﺯ ﯾﻪ ﺩﻭنه ﻟﯿﻮﺍﻥ ﺍﺯ ﺳﺮﻭﯾﺲ ﻣﺎﻣﺎنت ﺷﮑﺴﺖ کلا ﺯﻧﺪگیو ﺑﺒﻮﺱ ﺑﺰﺍﺭ ﮐﻨﺎﺭ !

( اگه برات زحمتی نیس بروپایین ی نظر هم بده باشه ؟ )

..

..

..


دقت کردین...

بعضـی از آدم ها شبیه سوراخ های اول کمربنـدن

همیشه هستن اما هیچ وقت به کارت نمیان....

..

..

..

 

ای خدا​
کِی میشیم دوتا​
بعد بشیم ۳تا​
بعد بشیم ۴تا این تاکسی راه بیفته ؟مردیم از انتظار
..
..
..
رﻓﺘــــﻪ ﺑـﻮﺩﻢ ﺧﻮﻧـﻪ ﭘـﺪﺭ ﺑﺰﺭﮔـﻢ.

 

ﺑﻨـﺪﻩ ﺧـﺪﺍ ﮔﻮشـاش یـه ﮐـــﻢ ﺳﻨﮕﯿﻨـﻪ.

 

ﭘـﺮﺳﯿﺪ پسرم ﺑﺴﻼﻣﺘـﯽ ﮐـﺠﺎ ﻣﺸـﻐﻮﻝ ﺩﺭﺳـﯽ؟
ﮔﻔﺘـﻢ :ﺍﻫـﻮﺍﺯ.

 

ﮔﻔـﺖ : ﮔﻔﺘـﯽ ﺷﯿـﺮﺍﺯ؟

 

ﮔﻔﺘــــﻢ :نـهﺍﻫـــــــﻮﺍﺍﺍﺍﺯ .

 

ﺑﺎﺯﻡ ﻧﺸﻨﯿـﺪ.
ﺩﻭﺑـﺎﺭﻩ ﭘﺮﺳﯿـﺪ: ﺷﯿــــــﺮﺍﺯ ﻣﯿﺨﻮﻧــﯽ؟

 

ﮔﻔﺘـﻢ :نـه ﭘـﺪﺭ ﺟﺎﻥ .

ﺍﻫـﻮﺍﺯ ﻣﯿﺨﻮﻧـﻢ ..... ﺍﻫـﻮﺍﺯ .

 

ﮔﻔـﺖ : ﮔﻔﺘـﯽ ﺷﯿـﺮﺍﺯ؟

ﮐﺠـﺎﯼ ﺷﯿـﺮﺍﺯ؟

 

ﺩﯾـﺪﻡ ﺧـﻮﺏ ﻧﻤﯿﺸﻨـﻮﻩٌ ﺯﺷﺘـﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﻫـﯽ ﺻﺪﺍﻣـو ﺑﺎﻻﺗﺮ

ﻣﯿﺒـــــﺮﻡ ﮔﻔﺘـﻢ آﺭﻩ ﺷﯿـﺮﺍﺯﻡ

 

ﮔﻔـﺖ : ﭘـﺲ ﭼـﺮﺍ هـی ﻣﯿﮕـﯽ ﺍﻫـﻮﺍﺯ:|

..

..

..

ايستگاه طالقاني سوار مترو شده بودم،

مي خواستم سعدي پياده شم،

مـترو هم خيلي شلوغ بود...

کم کم موج جمعيت منو برد به ته واگن...

مترو که رسيد به سعدي، اومدم برم ديدم

سيلي از جمعيت جلومه...

هي از اين ور هي از اونور سعي کردم

خودمو برسونم به در که يهو يه موج ديگه اومد،

رفتم سر جاي قبليم، قطار حرکت کرد.

بغل دستيم گفت: ميخواستي پياده شي؟

گفتم: آره، ولي نتونستم.

خنديد و گفت: اينجوري نميشه، منم ايستگاه بعد پياده ميشم.

نگاه کن ياد بگير و بيا دنبالم

رسيديم به ايستگاه، شروع کرد:

داداش

حاجي

آقا برو کنــــــــاااااار

دارم بالا ميااااااارم

اووووغ اوووووغ.........


يه لحظه تـَجلي حضرت موسي و عصاش رو ديدم

جمعيت از ترس به اينور اونور پرت ميشدند و

جاده اي نوراني باز شده بود به بيرون :)))))

..

..

..

داداش های گلم این متن نامرئی هست فقط ادم های باهوش میبینن

خدايا ... يا پول بده ! يا اگه نميدي عقل درست حسابي هم نده ، تا حداقل شاد باشيم !!!

 

اینایی که وقتی میرن دستشویی و یه ۱ساعتی کارشون طول میکشه رو اذیت نکنین ! اینا کسی رو ندارن ، مجبورن با اَفتابه درد و دل کنن !

دیروز دختر عموم تصادف كرده بود ... گفتن بیمارستانه حالشم خيلي خرابه بردنش ICU ... منم بدو بدو رفتم بیمارستان ببینم حالش چطوره ؟ یه دفه پرستاره گفت : خانم كجا با این عجله ؟ گفتم : انتهای راهرو سمت چپ دیگه !

شب امتحان چیست ؟ . . . . شبی برای فهمیدن قیمت کتاب ، ناشر ، نویسنده و از همه مهمتر ، شمردن تعداد صفحات باقی مانده !!!

امروز مامان دوستمو ديدم ... فهميدم دوستم ديروز با من رفته يه مسافرت چند روزه دانشجویی !!! دهنش آسفالته ...

دختــرا 2 تـا دشمـن بیشتــر نـدارن !!! یکـی دوس دختــر جـدیـد دوس پسـر سـابقشـون ! یکـی دوس دختـر سابـق دوس پسـر جـدیدشــون !

یکی رو اکسپت کردم ، پیام داده : از برقراری رابطه با شما خوشحالم ، امیدوارم لحظات خوبی را در کنار هم سپری کنیم ! فک کنم مهماندار هواپیمایی چیزیه طرف ...

همین حالا موبایلت رو بردار یه اس ام اس بده به عشقت بنویس : « خدا منو بُـــکُـــشه » اگه در جواب نوشت : “ خدا نکنه ” = یعنی دوستت داره ولی حوصله نداره ... اگه نوشت : ” چرا ؟؟؟ ” = یعنی حوصله نداره ، دوستت هم نداره ، فقط رفع تکلیف می کنه جواب میده . اگه نوشت : ” چرا !؟ خدا نکنه !!! ” = یعنی خیلی خیلی دوستت داره ، براش مهمی ... یادت نره نتیجه رو اعلام کنی تا یه خورده دور همی بخندیم

..

گیرم برم آمریکا!

 

واسه زندگی!

 

بهترین جاش اصلا!

 

 بگو بهترین شرایط حتي!

 

فقط کافیه تو آمریکا برق بره ! بعد: (توجه داشته باشين!)

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

برق که بیاد هیشکی تو صلوات فرستادن منو همراهی نکنه!

 


بغضم میگیره برمیگردم ایران !:((:(((

..

..

 

 

 

.:: خونه مادربزرگه 2013 ::.
.
.
.
خونه ی مادر بزرگه ،
الان آپارتمانه!
خونه ی مادر بزرگه ، استخر و لابی داره!
خونه ی مادر بزرگه ، wifi ی مفتی داره!
خونه ی مادر بزرگه ، دیش و LNB داره!
مادر بزرگه الان ،
مازراتی سواره!
رنگ موهاشم هر روز ، جور واجورو باحاله!
مادر بزرگه الان ، شلوار جین می پوشه!
کفش کالج و کیفش ، همیشه روبه روشه!
مادر بزرگه هرشب ، Gem Tv رو میبینه!
خرم سلطان و سنبل ، لامیارو میبینه!
خونه ی مادر بزرگه ، هنوز خیلی باحاله!
خونه ی مادر بزرگه ، حرفای خاصی داره !

!!!





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
zahra در تاریخ : 1393/5/7/khandehdooni - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: