صرفا خنده دار
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
صرفا خنده دار
نوشته شده در یک شنبه 5 مرداد 1393
بازدید : 167
نویسنده : حسین و محمدکاظم

قبلِ اینکه دندون‌ پزشکی برین دوتا حبه سیر بندازین

بالا از عذاب روحِي پولی که به این دندون پزشکا میدین کم میکنه !!!

..

..

..

 

امروز وقتی خواستم پول تاکسی رو بدم راننده نگرفت گفت :

محاله از شما عمرا کرایه بگیرم !!!

با تعجب پرسیدم مگه شما منو میشناسی ؟؟؟

گفت : بله که میشناسم ...

پسرم یکی از ادد لیستای شماست ...

پستای شما شادی رو به زندگی ما آورده !!!

اشک تو چشمام حلقه زد و گفتم من متعلق به شمام !!!

 

..

..

..

خانوم پروژه سه ماهه میزاره برای پیدا کردن آرایشگاه ...

واسه لباسش پارچه میگیره متری یه میلیون ...

تاج میزاره قیمت دیه یه آدم ...

یه تور میزاره سرش چهار پنج متر میشه ...

مماق عملی ، لبا تزریق ، ابروها تاتو ، چشما لنز ، ناخونا کاشت ، موها رنگ شده قاطیش اکستنشن ،

قدشو بلند کرده بزور پاشنه ، رژه لبو رژه گونه و رژه چونه ، مژه مصنوئیو فرو قرو میزان پیلی ،

با یه گن دوره شکم ...

.

.

بعد شبه عروسی همه میگن عروس از داماد سره هاااا !!!

خو لامصب این کارارو رو کلاغم بکنی میشه طاووس !!!

والاااا ...

 

..

..

..

قیافهٔ ساقه طلایی یه جوریه که
.
.
.
.
انگار زیر دست ناپدری بزرگ شده

 

..

..

..

من از همین تریبون اعتراض خودم رو به احسان علیخانی اعلام میدارم

والا با این مهمون دعوت کردنش قبلا فقط بچه های مردم رو میزدن تو سرمون

حالا بابابزرگ مامان بزرگاشون هم اضاف شدن !!!

 

..

..

..

فرشته آرزوها ميره پيش يه تهراني ميگه يه آرزو كن تا برآورده اش كنم.


تهرانيه ميگه لهجه شیرازی رو از زمين بردار.


فرشته آرزوها ميگه:

برو كه خدا به سر شاهده دو تا چکی میزنم زیر گوشت كه گوشت وینگه بده !

..

..

..

 

من کلا توی طول عمرم انتظار ندارم زندگیم بیوفته رو غلتک!! 
همین که غلتک نیوفته روم صافم نکنه کافیه...! 

..

..

..

 

 فرقی نداره راننده تاکسیا چی میگن
 
همین که

هر از چند دقیقه یه بار

بین حرفاشون با افسوس بگی

نچ نچ نچ

واسشون کافیه

من خودم راننده بودم حالا ادمین شدم \:

..

..

..

 

دو جمله است که احساسات مردان را متحول می کند:
1) من به تو افتخار می کنم عزیزم !
2) کله پاچه با نون سنگک داغ
..
..
..

رفتم تو دکه روزنامه بخرم

یه پسره اومده میگه آقا ببخشید آدامسه موزی دارید؟

مرده یه آدامس موزی بهش داده،پسره میگه نه یه طعم دیگشو میخوام !

من دیگه حرفی ندارم

..

..

..

 

اینایی که تو خانواده پولدار به دنیا میان مثل اینان که

بازی کامپیوتری ها رو با کد تقلب بازی می کنن، افتخاراتشون حساب نیست :|

..

..

..

 

ﺍﮔﻪ ﺷﻤﺎ ﻏﺬﺍ ﺩﺭ ﯾﺨﭽﺎﻝ ﺧﻮﻧﺘﻮﻥ ﺩﺍﺭﯾﺪ ﻟﺒﺎﺱ ﻫﻢ ﺑﻪ ﺗﻦ ﺩﺍﺭﯾﻦ ﻭ ﯾﮏ ﺳﻘﻒ ﻫﻢ ﺑﺎﻻ ﺳﺮﺗﻮﻥ ﻫﺴﺖ

ﻭ ﺟﺎﯾﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﻥ ﺩﺍﺭﯾﻦ ﭘﺲ ﺷﻤﺎ ﺍﺯ 75 ﺩﺭﺻﺪ ﺍﺯ ﮐﻞ ﻣﺮﺩﻡ ﺟﻬﺎﻥ ﺛﺮﻭﺗﻤﻨﺪ ﺗﺮﯼ .

ﺍﮔﻪ ﺷﻤﺎ ﺍﻻﻥ ﭘﻮﻝ ﺩﺭ ﮐﯿﻔﺘﺎﻥ ﻫﺴﺖ ﻭ ﮐﻤﯽ ﻫﻢ ﭘﻮﻝ ﺧﺮﺩ ﺩﺍﺭﯾﺪ ﺗﺎ ﻫﺮﮐﺠﺎ ﺑﺨﻮﺍﻫﯿﺪ ﺑﺮﻭﯾﺪ

ﭘﺲ ﺷﻤﺎ ﺟﺰﻭ 18 ﺩﺭﺻﺪ ﻣﺮﺩﻡ ﭘﻮﻟﺪﺍﺭ ﺩﻧﯿﺎ ﻫﺴﺘﯿﻦ

ﺍﮔﻪ ﺷﻤﺎ ﺯﻧﺪﻩ ﻫﺴﺘﯿﻦ ﺑﺎ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﻣﺮﯾﻀﯽ ﭘﺲ ﺷﻤﺎ

ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻣﯿﻠﯿﻮﻧﻬﺎ ﺁﺩﻣﯽ ﮐﻪ ﻃﯽ ﺍﯾﻦ ﻫﻔﺘﻪ ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﻣﺮﺩ ﻟﻄﻒ ﺑﯿﺸﺘﺮﯼ ﺍﺯ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻧﺼﯿﺒﺘﺎﻥ ﺷﺪﻩ .

ﺍﮔﻪ ﺷﻤﺎ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﯿﺪ ﺍﯾﻦ ﭘﯿﺎﻡ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﺣﺘﯽ ﺑﺨﻮﺍﻧﯿﺪ ﻭ ﺑﻔﻬﻤﯿﺪﺷﻤﺎ ﺍﺯ 3 ﻣﯿﻠﯿﺎﺭﺩ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﮐﻪ

ﺩﺭ ﺟﻬﺎﻥ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻭ ﻧﻤﯽ ﺗﻮﺍﻧﻨﺪ ﺑﺒﯿﻨﻨﺪ ﻭ ﺑﺨﻮﺍﻧﻨﺪ ﯾﺎ ﺍﺯ ﻣﺸﮑﻞ ﻋﻘﺐ ﻣﺎﻧﺪﮔﯽ ﺫﻫﻨﯽ ﺭﻧﺞ

ﻣﯽ ﺑﺮﻧﺪ ﺧﻮﺷﺒﺨﺖ ﺗﺮ ﻫﺴﺘﯿﺪ .

ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻫﻤﺶ ﺷﮑﺎﯾﺖ ﻭ ﻏﺮﺯﺩﻥ ﻭ ﺣﺴﺮﺕ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﻧﯿﺴﺖ .

ﺯﻧﺪﮔﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﻫﺰﺍﺭﺍﻥ ﺩﻟﯿﻞ ﺑﺮﺍﯼ ﺷﮑﺮﮔزﺍﺭﯼ ﺑﻪ ﺩﺭﮔﺎﻩ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻣﻬﺮﺑﺎﻥ ﻭ ﻟﻄﯿﻒ ﺑﻮﺩﻧﻪ !!!!

ﺍﮔﻪ ﻗﻠﺒﯽ ﺩﺍﺭﯼ ﻭ ﻗﺪﺭ ﺩﺍﻥ ﺍﯾﻦ ﻭﺍﻗﻌﯿﺖ ﻫﺎ ﻫﺴﺘﯽ

..

..

..

 

 

ﺩﺍﺩﺍﺷﯿﺎ

ﺁﺑﺠﯿﺎ

ﺁﯾﻔﻮﻥ ﺩﺍﺭﺍ :(((

ﻭﺭﺯﺷﮑﺎﺭﺍ

ﺷﮑﺴﺖ ﻋﺸﻘﯽ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﻫﺎ

ﮔﻨﺪﻩ ﻫﺎ

ﻣﻐﺮﻭﺭﺍ

ﭘﺎﺳﺘﯿﻞ ﺧﻮﺭﺍ

ﻋﻤﻪ ﺩﺍﺭﺍ 

ﺗﻪ ﺭﯾﺶ ﺩﺍﺭﺍ

ﺗﮏ ﭘﺮﺍ

ﭘﺮﻧﺴﺴا

ﻣﺪﻻ

ﻋﮑﺎﺳﺎ

 ﺩﻫﻪ 60 ﺍﯾﺎ

ﺩﻫﻪ 70ﺍﯾﺎ

ﺳﯿﻨﮕﻞ ﻓﻮﺭ ﺍﻭﺭﺍ :(((

ﺑﻼﮐﺎ :|

ﻫﻮﯾﺠﺎ

ﭘﺴﺖ ﺩﺯﺩﺍ

ﺗﮓ ﮐﻨﺎ

ﻭ .....

ﻋﯿﺪ ﻫﻤﺘﻮﻭﻭﻥ ﭘﯿﺸﺎﭘﯿﺶ ﻣﺒﺎﺭﮎ!!!

..
..
..

ﺑﺬﺍﺭ ﺗﻮ ﺣﺎﻝ ﺧﻮﺩﻡ ﺑﺎﺷم

.

.

.

.

.

ﺷﻤﺎ ﺍﺻﻼ ﺗﻮﺟﻪ ﻧﮑﻨﯿﺪ ...

ﺩﺍﺭﻡ ﺧﻮﺩﻣﻮ ﻟﻮﺱ ﻣﯿﮑﻨﻢ!

ﺷﻤﺎ ﮔﯿﺮ ﺑﺪﯾﻦ ﺑﮕﯿﻦ ﭼﯽ ﺷﺪﻩ؟

ﻫﯽ ﺍﺻﺮﺍﺭ ﮐﻨﯿﻦ |:|: !!

..
..
..
 

 

مورد داریم پسره ابرو برداشته رفته بیرون

دخترای محل بهش تیکه انداختن خواهرش با دخترای محل درگیره شده قمه کشی اصن یه وضعی!

..

..

..

 

چه نقاش ماهريست،
سرعت اينتر نت
وقتي دانه دانه موهايت را سفيد ميکند...!!

..

..

..

تموم شد





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: