اینم جک های بروز دنیا و طنز
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اینم جک های بروز دنیا و طنز
نوشته شده در دو شنبه 6 مرداد 1393
بازدید : 178
نویسنده : حسین و محمدکاظم

ﻣﻦ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﻣﺎﻩ ﻋَﺰﯾﺰ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﺑَﭽﻪ ﻫﺎﻣﻮ ﺍﺯ ﺧﺪﺍ ﺧﻮﺍﺳﺘﻢ :|


ﺍﻟﺒﺘﻪ ﻫﻨﻮﺯ ﺑﺎ مادرﺷﻮﻥ ﺁﺷﻨﺎ ﻧﺸﺪﻣﺎ :|
ﻭﻟﯽ ﺧﺐ پدﺭﻡ ﺩﯾﮕﻪ . . .
پـــــــــدر :| ﻣﯿﻔَﻬﻤﯽ؟
پدر...!!

..

..

..

 

این پسرافک میکنن مایادمون نمیادکه وقتی بچه بودن چه جوری به مامانشون التماس می کردن که توروخدافقط همین یکی راواسم لاک بزن

دخترا دست وهوررراااا
..
..
..

ینی فقط دوست دارم این استاد رو از نزدیک ببینم

باید یک جوری این استادهارو گرفت زد که طبیعی جلوه کنه !

..

..

..

ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺩﻭﺳﺘﺎﻡ ﭘﺴﺖ ﻣﯿﺰﺍﺭﻩ ﺑﻌﺪ ﺑﺎ ﺍﮐﺎﻧﺖ ﺩﯾﮕﺶ ﻣﯿﺮﻩ ﺯﯾﺮﺵ
ﮐﺎﻣﻨﺖ ﻣﯿﺰﺍﺭﻩ ﺑﺎﺯ ﺑﺎ ﺍﮐﺎﻧﺖ ﻗﺒﻠﯽ ﻣﯿﺎﺩ ﺟﻮﺍﺏ ﺍﯾﻨﻮ ﻣﯿﺪﻩ! |:
ﻫﻤﯿﻦ ﺟﻮﺭﯼ 3 - 4 ﺳﺎﻋﺖ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﺵ ﭼﺖ ﻣﯿﮑﻨﻪ
ﺣﺘﯽ ﯾﻪ ﺩﻓﻪ ﺩﻋﻮﺍﺵ ﺷﺪ ﺯﺩ ﺍﮐﺎﻧﺘﺸﻮ ﺑﻼﮎ ﮐﺮﺩ |: ))))))=
ﺧﺪﺍ ﻫﻤﻪ ﻣﺮﯾﻀﺎﺭﻭ ﺷﻔﺎﺑﺪﻩ

..

..

..

مردم ادکلن میخرن بالای 200هزارتومن
اونوقت من بابام یه مایع دستشویی با رایحه هلو خریده هر وقت میخوام برم بیرون دست و صورتمو باهاش میشورم
خیلی ام راضی ام ازش

..

..

..

چقدر دوست دارم يكيو گير بيارم

.

.

.

.

.

.

يه دل سير دردو دل كنم باهاش و كل نگفته هامو بهش بگم

و بعد بندازمش زير قطار بميره تا حرفام جاي ديگه درز نكنه.....

:))

..
..
..

جی ال ایکس گوشی 3 سیم کارته داده!

کم کم یه خشاب میده میگه با سیم کارت پُرش کنید بزنید به گوشی

..

..

..

استیون هاوکینگ ( نخبه ی معلول ) اگه تو ایران به دنیا میومد ته تهش دعوتش میکردن برنامه ی ماه عسل ، از بدبختیاش میگفت ، اونوقت خودشو مادرشو مجری با هم میزدن زیر گریه

..

..

..

 

به بعضیا باید گفت من تتلو نیستم که وقتی بهم خیانت کردی ببرمت تو بیابون خودمو اتیش بزنم
من آرمینم زنده به گورت میکنم
..
..
..
یکی از فانتزیام اینه که دکور ماه عسل موقع پایین اومدن بخوره تو سر احسان علیخانی.
..
..
..
..
..
..
شما هم pou تون مثه pou من روزس عایاااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟

 

یا من فقط به این طفلکی دارم گشنگی میدم؟؟؟؟

..

..

..

یه روزی میاد که انیشتن رو از تو گور بلند میکنن میگن بگو عضو قلمچی بودم !!!

..

..

..

به بعضیا باید گفت : عزیزم . . .
‏.
‏.
‏.
به بعضیام نباید گفت : عزیزم . . .


والا ! به همه که نباید گفت عزیزم ! ! !
..
..
..
اقا من یه کشف بزرگی کردم :
حرف R همون حرف P هست فقط خسته بوده پاهاشو باز کرده !
حرف Z همون حرف N هست فقط خوابیده !
حرف @ هم همون a هست فقط مقنعه سرش کرده !

وااااااااااااای چقدر باهوشم ^_^

سیب تا حالا 3تا کار مهم کرده!!
اول حوا رو گول زد،
بعد نیوتن رو از خواب بیدار کرد،
و در آخر نظر آقای استیو جابز - رئیس کمپانیAppLe - رو به خودش جلب کرد
..
..
..
یــــــارو اومده کامنت گذاشته "استفاده از فیلتر شکن حرام است" شماها همه دارین گناه میکنید...!!!!!!
یکی نیست بگه ، دیوث خودت با قند شکن اومدی تو فیسبوک !!!!!!! :|
..
..
..
اهنگ های الان:
غلط کردم" از محسن چاوشی"
"لعنت به من" از مازیار فلاحی

آهنگهای بعدی به زودی:

"گوه خوردم"محسن یگانه
"ریدی تو حلقم" از مجید خراطها :| :)))))
..
..
..
به جذابترین گروه اینترنتی ملحق شوید
 
..
..
..
..
..
..

ناپليون درکدام جنگ مرد؟ درآخرین جنگش!

 اعلامیه استقلال آمریکادرکجا امضا شد؟ در پایین صفحه!

  علت اصلی طلاق چیست؟ ازدواج !

 علت اصلی عدم مردود شدن دانش آموزان چیست؟ امتحان!

 چه چیزهایی راهرگز نمیتوان درصبحانه خورد؟  نهاروشام!

  چه چیزی شبیه به نیمی از یک سیب است? نیم دیگر آن!

  اگر یک سنگ قرمز رادر دریای آبی بیندازیم چه خواهدشد؟ خیس خواهدشد!

  یک فرد چگونه میتواند هشت روز نخوابد؟ مشکلی نیست شبها میخوابد!

 اگر هشت نفر در ده ساعت یک دیوار رابسازند,چهارنفر آنرادرچند ساعت میسازند؟

 هیچ!!چون دیوار قبلا ساخته شده است!

..

..

..

خب زیاد شد شورشو در نیارین بسه وقیه تو پست بعدی





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: