جک های بامزه 2
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
جک های بامزه 2
نوشته شده در سه شنبه 7 مرداد 1393
بازدید : 156
نویسنده : حسین و محمدکاظم
معرفت را از هندوانه آموختم

.

.

.

.

.

.

هیچ دلیل خاصی هم نداره !!

 

معرفت خودمه دوست دارم از هندونه یاد بگیرم!!!

..

..

..

تو این گرمای وحشتناک و طاقت فرسا !!

 

میخوام برم یه یخچال بخرم فقط توش بالشت هامو بذارم شبا با یه بالش خنک بخوابم

..

..

..

 

چرا به کسی که رنگ چشم هاش سبز و آبی هست میگن چشم رنگی؟؟؟

مگه قهوه ای و مشکی رنگ نیست؟؟؟؟

 

تبعیض تا کجا؟؟؟

..

..

..

 

با عشقم رفته بودیم کوه !!!!!!

لبه پرتگاه پاش لیز خورد دستشو گرفتم

یهو یاد این جمله افتادم:

"عشقتو ول کن اگه برگشت مال توئه وگرنه ماله یکی دیگه بوده

 

هیچی دیگه ولش کردم. برنگشت

کثافط ماله یکی دیگه بوده!!!!!!

..

..

..

 

زندگی هامون شده مثله یه سریال

.

.

.

امروز اصلش رو میبینیم فردا تکرارش رو

..

..

..

 

در ایران سایتی که ارتباط ایرانیها رو با سایت های خارجی و بقیه قطع میکنه میگن

.

.

.

.

پیوندها

..

..

..

 

اونجوری که پشه ها رگهای آدم رو پیدا میکنن ...

 

عمرا اگه پرستارا بتونن!!

..

..

..

آقا دقت کردین جاده چالوس از خود چالوس معروووف تره؟؟؟

..

..

..

 

به گوسفنده ميگن بهترين روز زندگيت کي بوده ؟؟
.
.
.
.
.
.
ميگه بعععععععععععععع !!
.
.
.
چي توقع داشتي ؟
بگه روزي که با عشقم آشنا شدم ؟؟
گوسفنده ....ميفهمي ؟؟!!!
گوسفند ...!!!!خنثی

 

..

..

من تحقیق كردم فهمیدم تو افریقا اصن نمیدونن طلاق چی هستjudge-smiley.gif

و به این قرتی بازی ها اعتقاد ندارن !

همسرشون یه ذره پررو شه3384.gif

میخورنش!eating1-smiley.gif

..

..

..

غمگینم...

.

.

.

.

 

.

.

.

.

.

 

الکی گفتم!!!

دیدم مد شده گفتم منم بگم...

..

..

..

..

تموم شد

 





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
چشم انتظار در تاریخ : 1393/5/7/2 - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: