فرق
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
فرق
نوشته شده در شنبه 18 مرداد 1393
بازدید : 118
نویسنده : حسین و محمدکاظم

..

..

..

34241551803043231408

..

..

..

 با سلام 

اینجانب یکی از بزرگترین الگوهای فامیل هستم ...

.

.

.

.

همه به بچه هاشون میگن: اینو میبینی؟

سعی کنید مثل این نشید

..

..

..

 من خسته شدم میخام بیام تو
..
..
..
..
..
..
..
ابوریحان بیرونی 

 پسره پست گذاشته :

یه نفر اومده تو دلِ من...

منم براش نوشتم :

برادر حامله ای... ؟!! ... مبارکااااااا

کصافط بی دلیل بلاکم کرد 

مردم اعصاب ندارنااااااا

خب واسه حاملگی بده عصبی بودن دیگه...

..

..

..

 به یه دختره گفتم اصل بده جواب داد:

سارا 18 شیراز :|

یکی از خونه هامون عفیف آباد یکی دیگش تو ارم

در حال خریدن یکی دیگه هم هستیم البته در معالی آباد

خودم ماشین دارم والا اسمش خیلی خارجکیه بلد نیسم

ولی ماشین بابام x6

ماشین مامانمم BMV

برادر ندارم خونمونم دوبلکسه

5 تا اتاق خواب داره بابامم کارخانه داره و شما...؟

من:برادر وحیدم تنکس بای

..

..

..

 





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: