پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نوشته شده در جمعه 24 مرداد 1393
بازدید : 106
نویسنده : حسین و محمدکاظم

ﺩﺍﻣﺎﺩ ﺍﺯ ﻋﺮﻭﺱ ﭘﺮﺳﯿﺪ :

ﺁﯾﺎ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﻋﺮﻭﺳﯽ ، ﺩﻭﺳﺖ ﭘﺴﺮداشتی ؟

ﻋﺮﻭﺱ ﺳﮑﻮﺕ ﮐﺮﺩ … ﺩﺍﻣﺎﺩ داد ﺯﺩ ﮔﻔﺖ : ﺍﺯ اﯾﻦ ﺧﺎﻣﻮﺷﯽ ﭼﯽ ﺑﻔﻬﻤﻢ ؟

ﻋﺮﻭﺱ ﮔﻔﺖ : پدﺳﮓ داد نزن دارم میشمرم

..

..

..

 

کامپیوترم به درجه ای از کُندی رسیده که وقتی روی مای کامپیوتر دابل کلیک میکنم

بعد ۵ دقیقه پیغام میده : داداش کجا رُ کلیک کرده بودی؟به جون یکی از  رفیقام راس میگم ...دوروغم چیه والا.....

..

..

..

 

آقا دیروز به مخاطب خاصم اس دادم! من : شلام عزیزززم شطولی عشلم خوفی ی ی ی ؟؟

مخاطب خاص : شلام خوفم شوکولم من : دالی چیتال میتال میتونی !؟

مخاطب خاص : من باباشم عشلت لفته فلافل بگیله گوشیشو جا گذاشته

هیچی دیگه از ریشه بدبخت شدم :)))))))

..

..

..

 

یه بار هم رفتم دست کشیدم رو آفتابه ازش یه غول اومد بیرون

بهم گفت آرزو کن !

گفتم یه خونه میخوام …

گفت خب من اگه خونه داشتم تو آفتابه میخوابیدم !؟

خعلی این حرفش روم تاثیر گذاشت باور کن...

..

..

..

 

اگه یه روز بهت گفتن بین زن گرفتن و سرطان گرفتن یکی رو انتخاب کن،

اصلا از اِسمش نترس! با شیمی درمانی درست میشه...

..

..

..

تموش شد





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: