عالی ترین جک ها از دست ندین تکرار شدنی نیست
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
عالی ترین جک ها از دست ندین تکرار شدنی نیست
نوشته شده در شنبه 25 مرداد 1393
بازدید : 123
نویسنده : حسین و محمدکاظم

یکی میره معدن بقیش واسه بعدا!!!!

..

..

..

 

قطار ها بیش تر از همه آلزایمر دارند اول می گن هو هو

 

........بعد می گن چی چی

..

..

..

 

انشإ هفته ی ما ............علم بهتر اس یا پراید؟؟؟؟؟

..

..

..

 

..

..

..


..

..

..

ﺩﻓﺎﺗﺮ ﻓﺮﻭﺵ ﺑﻠﯿﻂ ﻫﻮﺍﭘﯿﻤﺎﯾﯽ ﺳﺮﺍﺳﺮ
ﮐﺸﻮﺭ ﺍﻋﻼﻡ ﮐﺮﺩﻧﺪ : ﺟﻬﺖ ﺧﺮﯾﺪ ﺑﻠﯿﻂ
ﻫﻮﺍﭘﯿﻤﺎ ﻋﻼﻭﻩ ﺑﺮ ﮐﺎﺭﺕ ﻣﻠﯽ ﻭ
ﺷﻨﺎﺳﻨﺎﻣﻪ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﻭﺻﯿﺘﻨﺎﻣﻪ ﻫﻢ ﺿﺮﻭﺭﯼاست...

 

..

..

..

 یکی میره دبی توی رستوران میگه الکباب، کباب میارن براش

میگه الپیاز، پیاز میارن براش میگه البرنج، برنج میارن براش با غرور میگه چقدر خوبه آدم عربی بلده! گارسن میگه: اگر من ایرانی نبودم الکوفت هم بهت نمیدادن!

..

..

..

بعضي از اين فوتباليستا همچين ميگن(به خدا اين فصل 400 مليون بستم)

ادم دلش ميخواد بهشون كمك كنه!

..

..

..

 اوضاع جوری شده که هر شیش ماه یه بار

آدم باس آستینش رو بررسی کنه

ببینه ماری چیزی اون تو پرورش نیافته باشه یه وقت

..

..

..

یکی از فانتزیام اینه که وقتی بهم خوراکی تعارف کردن بگم:

«مرسی … من میل ندارم»

لامصب این جمله خیلیییی با کلاسه

ولی نمی دونم چه حکمتیه که من همیشه و همه جا میل دارم

..

..

..

 

 



:: برچسب‌ها: جدید و باحال , لوکس بلاگ , خنده دونی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: