ترول و باحال
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ترول و باحال
نوشته شده در چهار شنبه 5 شهريور 1393
بازدید : 123
نویسنده : حسین و محمدکاظم

بچه که بودیم ننه مون میگفت بدو برو به وانتیه بگو وایسه
بعد ما اصن همچین میرفتیم عین جت لی !
وسط راه دو سه تا ملق میزدیم و از رو دیوار میرفتیم که برسیم وانتیه نره !
الان کافیه به بچه ها بگی گوشی منو از اتاقم بیار لدفن !
درجا جِرت میدن

..

..

..

ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎﻡ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﻔﺖ :
ﺗﻮ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﺎ ﮐﻼﺳﯽ ﻗﺒﻮﻝ
ﺍﻣﺎ ﻣﻦ ﻋﺎﺩﺕ ﺩﺍﺭﻡ ﮐﻼﺳﺎﺭﻭ ﺑﭙﯿﭽﻮﻧﻢ !

..

..

..

 

یه یارو بدن ساز اومده تو برنامه تلویزیونی



قد سه متر

وزن 200 کیلو

بعد آخر برنامه گفت: توصیه من اینه که جوونا از مکمل و قرص و دارو و آمپول استفاده نکنن :|

آخه لامصب تو خودت با نون پنیر این شکلی شدی؟؟؟

..

..

..

اینقده دوس دارم به خودم زنگ بزنم بگم الوووووووووو؟
بعد خودم بگم قربوووون الو گفتنت برم مممممممممممممن !!!!
بعدم خجالت بکشم قط کنم گوشیو....:|
چند دفم امتحان کردماااا ولی همش اشغال بوده!!
نگرانم نمیدونم دارم با کی حرف میزنم ........:|
روانیم خودتی

..

..

..

 

پسری که پاستیل و لواشک و آلوچه توی داشبورد ماشینش باشه، پسر نیس که

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

مرد رویاااااااااهاست

:)

..

..

..

اعتراف میکنم ...

آروغ بعد از کباب از خود کباب بهتره !!!

 

لامصب یه طعم خاصی توش نهفتست!!!

 

..

..

..

سلام

میخواستم بدونم گوشی در حد 50،60 هزار تومن چی خوبه؟؟؟

کاراییش برام خیلی مهمه.مرسی:|

 

حالا جوابا:

:| 50 60 میخوای پول گوشی بدی؟! نکن اینکارو.دیوونه ای مگه.سرمایتو بذا تو یه کاری به فکر آیندت باش

نگفتی سیستم عاملش اندروید باشه؟ دوربینش چند مگا پیکسل باشه؟ حافظش؟... خوب عزیزم یکم اطلاعات میدادی

تو كه ميخواي اينهمه خرج كني لب تاب بگير ديگه... والا...

"""کاراییش برام خیلی مهمه.مرسی""" ابن جملت منو پرپر کرد!!!

یه 40 تومن دیگه بزاری روش میتونی قاب تقلبی اپل 5 رو بخری.خیلی هم خوشکله. |:

داداش روکش طلا باشه یا فیبر کربن

يكم صبر كن ايفون 6 داره ميادتو بازار..

خدایا، این پیجو برامون نگه دار، همه بگید آمییییین

آقا یکی فحشش بده من روزه ام خخخخ

تا کارت چی باشه، خیلی مهمه برای انیمیشن سازی بخوای استفاده کنی یا فقط در حد نقشه کشی!لااقل سیستم عاملت مورد نظرت رو بگو!!!

..

..

..

 

کم کم داریم ﺑﻪ یوم ﺍﻟﻘﺎﻃﯽ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﻣﯿﺸﯿﻢ ،
.
.
.
.
.
.
.
یوم ﺍﻟﻘﺎﻃﯽ ﺭﻭﺯﻫﺎﯾﯿﻪ ﮐﻪ ﮐﻮﻟﺮ ﺭﻭﺷﻦ ﮐﻨﯽ ﯾﺦ ﻣﯿﮑﻨﯽ ، ﺧﺎﻣﻮﺵ ﮐﻨﯽ آب پز میشی :|

..

..

..

http://s4.picofile.com/file/7738624187/pp4.jpg

..

..

..

http://s4.picofile.com/file/7742842040/3465.jpg

..

..

..

ماااااااامااااااااان!

..

..

..

..

..

..

 

ﺍﻭﻝ ﺩﺑﺴﺘﺎﻥ : ﺗﻮ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﻭﻣﺪﯼ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﯽ ﻫﺮ ﻏﻠﻄﯽ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﺑﮑﻨﯽ
ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ : ﺗﻮ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﭽﻪ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﺍﯼ ﻧﯿﺴﺘﯽ ﮐﻪ ﻫﺮ ﻏﻠﻄﯽ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﺑﮑﻨﯽ
ﺳﺮﺑﺎﺯﯼ : ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺩﯾﮕﻪ ﺧﻮﻧﻪ ﯼ ﺧﻮﺩﺕ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﻫﺮ ﻏﻠﻄﯽ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﺑﮑﻨﯽ
ﻣﺠﺮﺩﯼ : ﺗﻮ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﭽﻪ ﻧﯿﺴﺘﯽ ﮐﻪ ﻫﺮ ﻏﻠﻄﯽ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﺑﮑﻨﯽ
ﻣﺘﺎﻫﻠﯽ : ﺗﻮ ﺩﯾﮕﻪ ﻣﺠﺮﺩ ﻧﯿﺴﺘﯽ ﮐﻪ ﻫﺮ ﻏﻠﻄﯽ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﺑﮑﻨﯽ!
ﭘﯿﺮﯼ : ﺗﻮ ﺩﯾﮕﻪ ﭘﺎﺕ ﻟﺐ ﮔﻮﺭﻩ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﯽ ﻫﺮ ﻏﻠﻄﯽ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﺑﮑﻨﯽ
ﺍﯼ ﺑﺎﺑﺎ ﻣﻦ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ﻏﻠﻄﯽ ﻧﺘﻮﻧﺴﺘﻢ ﺑﮑﻨﻢ 

 

*****************

 

 ﯾﻪ ﺩﻭﺱ دختر هم ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ .....

.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
ﺍﺯ ﺑﺲ ﺑﻪ ﺷﻤﺎﻫﺎ ﺍﯾﻨﻮ ﮔﻔﺘﻢ , ﺑﻪ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﻣﯿﮕﻔﺘﻢ ﯾﻪ
ﺑﺎﺯﺩﻫﯽ ﺩﺍﺷﺖ
:|

 

**********************

 

اولین باری که از سر کلاس دانشگاه منو انداختن بیرون
واسه این بود که ماژیک نمینوشت
استاد گفت:
چرا این نمینویسه ؟
.
.
.
منم گفتم دکمه شو بزن ...

استاد دو ثانیه به ماژیک نگاه کرد

بعد دیگه هیچی من خودم رفتم بیرون
....:))

..

..

.

گارسون لعنتی !

..

..

..

ترول جدید محاسبات

..

..

..

 

   





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: