بخند 9
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بخند 9
نوشته شده در پنج شنبه 6 شهريور 1393
بازدید : 225
نویسنده : حسین و محمدکاظم

پستامو داری ...؟؟ 

به احترامت حتی من کپی نمیکردم پستاتو جایی ... 

 

کپی کردی ،، با اینکه میدونستی ... 

بهترین پستم بودو رو هیچ پستی نیست اون حسی ... 

که روی اون بود و هست ... 

شاید از اولشم من بودم که نباید میزاشتم رو پستای تو دست ... 

رو همه پستام بستی چطور چشاتو ...؟؟؟ 

هیس .. !!! هیچی نگو فقط لایک کن پستامو ... 

ببین چه دپرسم ببین چه بی حسم ... 

دیگه من حتی به پیجمم نمیرسم ... 

دیگه گذشت از Like و Share ... 

پستای منو تو هم شده همه جا ول ... 

یه شب این گروه ... یه شب اون گروه ... 

هزارتا فرند داریم به همرامون ... 

منکه از تو بیشتر بود لایک خورم ... 

منکه حتی اگه تورو UNF کنم ... 

 

فقط تورو لایک میکنمو ، پستای تورو میخوام ... 

 

 

چیه فکر کردی مثل تو

..

..

..

رفته بودیم پارک یه دختر پسر 15 16 ساله داشتن باهم دعوا میکردن

،دختره به پسره میگفت آره بزن تو گوشم تا بفهمم روم غیرت داری پسر میگفت خفه شو و این چه

حرفیه و اینا... بعد دوباره دختره هی میگفت نه بزن بزن اگه راس میگی، یهو دیدیم این پسره

زااااااااااارت خوابوند تو گوش دختره

اونم گریه کرد پاشد رفت، پسره هم رفت دنبالش.

حالا تا اینجاش مهم نبود ما تو مسائل خانوادگی دخالت نمیکنیم.

ولی وقتی رفتن یه چیپس فلفلی با یه تیکه لواشک بزرگ جا گذاشتن، با رفیقام حمله کردیم به

خوراکیاشون این جاش خعلی خوب بود 

 

جـا همه خـالـی 

..

..

..

رفتم کارنامه و مدارک تحصیلیمو بگیرم از آموزش و پرورش ...

نه  شناسنامه خواستن  نه کارت شناسایی خواستن نه هیییچ چیز دیگه؟

منم گفتم : شما چرا کارت شناسایی رو چک نمیکنی؟؟

شاید یکی دیگه بیاد مدارک منو بگیره ...   !

گفت : برو عمو با این نمره هات ...

آخه کی میاد با این پرورنده آبروی خودشو ببره ؟؟

یه ذره فکر کردم دیدم راست میگه خدایی ...

انضباط : 10/25

..

..

..

سر دایی 18ساله ی لوسم، با یه دختره نامزد کرده 16 ساله! رفته بودیم تالار عقد، خواننده گفت آقا داماد آهنگ درخواستی چی بزارم تقدیم کنم به شما و عروس خانم؟ داد زدم آهویی دارم خوشگله رو براش بخون! 

 

هیچی دیگه، الان 4ماهه داییم باهام حرف نمی‌زنه:|

..

..

..

عروسي بودم... چشمم خورد به يه دختر خوشگل و ماماني و تميز..........!!!!

 

به دوستم گفتم : اين

کيه؟...؟!!

عجب دافيه ...!!. گفت:..

خالمه !! 

گفتم:... اونو نمي گم که ....., اوني که داره باهاش ميرقصه,..!!!!

اون

کيه؟....

گفت: مامانمه  !!

از بس ضايه شده بودم..نميدونستم چه جوري خودمو بيرون بكشم....

گفتم اونو نميگم...ديوونه.....اون تاب مشكي رو ميگم.....!!

 

هيچي.. ديگه.....اونم خواهرش بود..

..

..

..

گروهک تروریستی داعش به 18 کیلومتری مرز ایران رسیدن

 

 

 


کرمانشاه در خطر کامله


سرعت عجیب حرکت این گروهک تروریستی

در پیشرفت های زمینی باعث حیرت کارشناسان نظامی جهان شده


خبرنگار شبکه سی ان ان برای اولین بار موفق شده

با ابوعمر فرمانده این گروهک تروریستی مصاحبه کرده و دلیل این پیروزی سریع رو جویا بشه

ابوعمر : ما سالها تحت محرومیت بودیم

همیشه به ما توهین می کردن


عقاید ما مسخره می شد


هر جا می خواستیم عملیات انتحاری انجام بدیم جور نمی شد


توی سوریه و یمن و بحرین و ... کلی عملیات انجام داده بودیم که همش منجر به تلفات شد


واقعاً شرایط بدی داشتیم


تا اینکه یک روز یکی از دوستام که رفته بود

ایران عملیات انتحاری انجام بده و بمبش منفجر نشده بود تو

برگشت برای من یک جفت کفش تن تاک سوغاتی آورد


از روزی که اونا رو پام کردم همه مشکلاتم حل شده


دیگه کسی به ما توهین نمی کنه


همه تیم انتحاری ام خودشون رو با موفقیت منفجر کردن


از اون موقع برای تمام نیروهای سلفی ام

کفش تن تاک گرفتم و این سرعت در پیشروی رو مدیون کفش تن تاک هستم و

استفاده از اون رو به همه توصیه می کنم.

..

..

..

عروس خانم چیکاره هستن ؟؟؟

معلم هستن .

به به . معلمی شغل انبیاست !!!

معلم چی هستن حالا ؟؟؟

رقص عربی !!! :|

 

معلم :|

انبیا :|

شغل :|

عروس :">

رقص :))

..

..

..

مورد داشتیم طرف رفته خواستگاری

بابای عروس با لپ تاپ اومده میگه جوان،

من اهل تحقیقات محلی و اینا نیستم،

یوزر پسورد فیسبوکت رو بزن

 

 

 

 

مورد داشتیم که از دختره پرسیدن قدت چنده؟

 

گفته با کلیپس یا بی کلیپس 

 

 

 

مورد ﺩﺍﺷﺘﻴﻢ ﭘﺴﺮﻩ ﻳﻪ ﻫﻔﺘﻪ ﺍﻭل رﻮ ﻧﺮﻓﺘﻪ ﻣﺪﺭﺳﻪ ,

 

ﻣﻮﻧﺪﻩ ﺧﻮﻧﻪ ﺑﻠﻜﻪ ﺯﻳﺮ ﺍﺑﺮﻭﻫﺎﺵ ﺩﺭ ﺑﻴﺎﺩ !

 
 
 

مورد داشتیم که تو عروسی رفیق دوماد یهوووووو داد زده:

داماد چقدر انتره ، ایشالا مبارکش باد!

عروس ازون بدتره ، ایشالا مبارکش باد 

..

..

..

حیف نون خفاش می بینه. از خنده غش می کنه. می گه: تا حالا موش چادری ندیده بودم ! 

حیف نون داشت می مرد، به زنش گفت بعد از من فقط با مش قربون می تونی ازدواج کنی! زنش گفت چرا؟ حیف نون جواب داد: چند سال پیش، یه خر پیر داشت به من انداخت، می خواهم تلافی کنم ! 


دکتر به حیف نون می گه زنت سکته ناقص کرده. می گه نکبت هیچ کاری رو درست انجام نمی ده ! 

..

..

..

 

یه هندی میاد ایران

میگه من تو هند اینقدر سم های خطرناک خورده ام

بدنم در برابر همه ی سم های مقاوم هست

بدبختا بردن یه دست ناهار دانشگاه بهش دادن

بیچاره تو کماست داره جون میدهه

براش دعا کنید راحت بمیره

..

..

..

من رفیقامو هیچ وقت نفروختم چون اکثرشون دوزار نمی ارزیدن!

 

***********************

 

ميگن خانومارو به استاديوم راه نميدن

 

 چون اقايون حرف بد ميزنن و فحش ميدن،

 

 پیشنهاد من اینه خوب آقايونو راه ندن :|

 

*******************

 

خیلی دردناکه...

اینهمه زحمت میکشی یه هفته رو تموم میکنی دوباره یکی دیگه شروع میشه   

این چ اوضاعیه خو؟

****************


وضعیت یه جوری شده که اگه ده لیتر بنزین بزنی درو همسایه ازت شیرینی میخوان !

********************

 

طرف امروز تو تاكسي گفت:

راي دادم ‫‏دلار‬ بشه هزار تومن

‫بنزين‬ شد هزار تومن!

*********************


به مامانم میگم گشنمه!!!
.
.
.
.
میگه : عزیزم نون هس،تخم مرغ هس،روغنم هس،
برو هر چى دوس دارى و دلت میخواد درست کن بخور...
هنوز که هنوزه نتونستم اون قسمت هرچی دوس داری درست کن رو هضم کنم 

..

..

..

 

دبیرستان بودیم ...  معلم ﺩﯾﻨﯿﻤﻮﻥ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺖ ﺑﮕﻪ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﺧﻮﺑﻪ ﻭ ﺩﻭﺱ ﺩﺧﺘﺮ ﭘﺴﺮ ﺑﻮﺩﻥ ﺑﺪﻩ

گفت آﯾﺎ ﺷﻤﺎ آﺩﺍﻣﺲ ﺟﻮﯾﯿﺪﻩ ﺷﺪﻩ ﯼ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﻧﻤﯿﺸﻨﺎﺳﯿﺪ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺭﯾﺪ؟

 

ﻫﻤﻪ ﮔﻔﺘﻦ ﺑﻠــــــــــــﻪ!

..

..

..

 

یکی از دوستام با باباش دعواش شد /باباش داد میزد خدایا من چیکار کردم که اینو دادی به من؟

میخواستم براش توضیح بدم روم نشد.

 

یادش بخیر هر وقت مامانمون سبزی می خرید توش حلزون و کفشدوزک پیدا میکردیم .یه همچین تفریحات سالمی داشتیم ما دهه هفتادیا

 

 

این دخترایی که میگن ما هرگز ازدواج نمیکنیم همون هایی هستن که سر سفره شام قهر میکردن نیم ساعت بعد تو آشپزخونه شیش برابر میخوردن.!

 

 

آدامس orbit شده 2000 تومن! این که دیگه واسه جویدن نیست ،باید بچسبونی به پیشونی راه بری تو خیابون/والا

 

یه جور میگن ما دهه شصتیا،دهه شصتیا انگار با ماموت میرفتن مدرسه و رو کتیبه درس            میخوندن سلامتی دهه هفتادیا

..

..

..

یکی از فامیلای دورمون یه پسربچه 6 ساله .i

 
 

دیدمشدستش تا آرنج تو دماغشه !!!!! 

 

گفتم شماره کی رو میگیری؟؟؟؟

 گفت عمته بیا بیا باهات کار داره.....

..

..

..

تمووووووووووم شددددددد

 

 

 

 


:: برچسب‌ها: ترول , از اون باحالاش ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: