پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نوشته شده در پنج شنبه 23 مرداد 1393
بازدید : 191
نویسنده : حسین و محمدکاظم

اسم بچه های نسل آینده

 

شیدا فتو آپلودیان

 


مرجان فتوشاپ نژاد

 


رضا فیسبوکچی

 


الهام تگ زاده

 


میر کامنت الله بِلاک زاده 

 


مهسا شِیر زاده

 


مجید لایک پور

 


زهرا ریموو تگ نیا

 


ساسان پوک باز

 


دلارام فرند ریکویست پور

 


مرتضی میر اکسپت نیا

 


اردشیر دی اکتیو نیا !

..

..

..

اومده از خواب بیدارم کرده میگه خوابی ؟ پـــــ نه پــــ دوستم چشم گذاشته منم رفتم زیر پتو قایم شدم نصف شبی

..

..

..

می خوام عکسمو به عنوان یادگاری بهت بدم ، فقط یه شرط داره: وقتی بهش نگاه می کنی با چاقوی تیز پرتقال نخوری

..

..

..

زنگ زدم ۱۱۰ میگم اینجا دعواشده، میگه الان؟ میگم نه پ پارسال بوده الان زنگ زدم خاطره اش رو تعریف کنم

..

..

..

پشه نشسته رو پام داره خونمو می خوره , دستم رو بردم بالا بزنمش یهو داداشم میگه اااا می خوای بکشیش؟! پَـــ نَ پـَـَـ خونش رو خورده می خوام بزنم پشتش آروغ بزنه ببرم بخوابونمش !!

..

..

..

یه دقیقه سکوت به احترام همه ی اون اس ام اس هایی که هیچ وقت به مقصد نرسیدند !

..

..

..

گفتم غم تو دارم..گفتا غمت سر آید... گفتم نه پ می خوای یه عمری غم تو رو داشته باشم...

..

..

..

پاتو از زندگیم بکش بیرون.
.
.
.
.
جورابات بو میدن!

..

..

..

سوار تاکسیم میگم آقا نگه دارید. میگه پیاده میشی؟ پــــــ نــه پــــــــ میخوام باد لاستیکا رو چک کنم...!!

..

..

..

تو این گرما که سگ تب میکنه رفتم سوپر مارکت میگم یه ایستک بدید یارو میگه خنک باشه? پـَـَـ نــه پـَـَــــ گرم بده میریزم تو نعلبکی خنک بشه!

..

..

..

مادر به پسرش گفت می دونستی وقتی داشتی یواشکی کیک میخوردی خدا تورو 

 

میدید ؟بله مامان جون . خدا بهت چی گفت ؟ گفت چیچ کس به غیراز من وتو اینجا نیست پس می تونی دو تا برداری

..

..

..

مورد داشتیم یارو زیر تابوت پدر زنه پولدارش که 10 ساله انتظار مرگشو میکشه 

 

داد میزده :

 

لا الـــــه ایــــولاااااااااااااا

..

..

..

شمـــام وقتی از خواب بیدار میشید...

چند دقیقه تو جاتون میمونیـــن تا لـــود بشین عایــــــا ؟؟

من که نیم ساعت طول میکشه تا لود شم

فک کنم ویروس دارم

..

..

..

هيچ وقت کارامروز رابه فردا ننداز

فردا يه عالمه کار داری...

قشنگ بندازش واسه دو سه هفته ديگه که خيالتم راحت بشه!

منبع:

اصول زندگی ؛

خواجه بیحال الدین

..

..

..

طرف  داشت صفحه نیاز مندی هارو میخوند بهش میگن به چیزی نیاز داری یا دنبال کاری 

 

میگه هیچکدوم 

میگه میخوام امار مطالعه رو بالا ببرم

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

تمومه 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: ترول , از اون باحالاش , جک , لوکس بلاگ , خنده دونی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: