جک
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
جک
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 111
نویسنده : حسین و محمدکاظم

حیــــــــف سریال مدینه تموم شد!!!!!!

.

 

.

 

.

 

.

 

ولی اخرش نفهمیدم مدینه کور شد یا نه؟

..

..

..

..

..

..

طريقه عبور از خيابان در ايران

.

.

.

.

1_ اول سمت چپ

2_ دوم سمت راست

3_ حالا آسمون كه هواپيما نيوفته رو سرتون

 

4_ اگه زنده ايد ميتونيد رد بشيد... :))))))

..

..

..

معلم به دانش آموزاش ميگه:

بچه ها شما دلتون پاكه دعا كنيد بارون بياد .يكيشون پا ميشه, ميگه:

ما اگه دلمون پاك بود تا حالا شما صد دفعه مرده بوديد ... !!!

..

..

..

آقا یه سوال قانونی:

ستایش باید یارانه ای که تو اینهمه مدت

با اسمهای جعلی گرفته رو پس بده آیا؟؟؟

..

..

..

دختره تو ویچت پی ام داده : ماشین که عکسش تو آلبومته مال

خودته؟

.

گفتم : آره

.

گفت : میخوره پسره خوبی باشی.

گفتم : البته بی پول شدم فروختم

.

گفت : ولی فکر کنم به درد هم نخوریم !! |:

.

گفتم : البته باز پول دار شدم یه مدل جدیدتر گرفتم !!..

.

دختره :چرا با

احساسات من بازی میکنی عاخه ........ !!?

.

من کشته این احساسات

پاکتونم :))

..

..

امروز داشتم با دختره تلفنی حرف میزدم

یهووووووووووووووووو

مادرش گفت:بده ببینم باز داری با اون زر میزنی؟؟؟؟؟؟؟؟

 

گوشیو ازش گرفت گفت:چی میخوای؟؟؟؟؟

گفتم:مدرسان شریف!!!

گفت:خفه شو کصافت!!!!!

گفتم:مدرسان شریف!

 

گفت:چی؟؟؟؟

گفتم:مدرسان شریف!

گفت:کی؟؟؟؟

گفتم:مدرسان شریف!

گفت:کجا؟؟؟

گفتم مدرسان شریف!!

 

خودشم خندش گرفت تلفن رو داد به دخترش گفت باهاش

حرف بزن بچه باحالیه..

..

..

..

تموم شد

 

 





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: