ترول
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ترول
نوشته شده در پنج شنبه 12 تير 1393
بازدید : 310
نویسنده : حسین و محمدکاظم

رفتم جلسه ثبت نام ۱ساعت وایسادم.
یارو اومده میگه میخوای ثبت نام کنی؟
پـَـــ نَ پـَـــ اومدم حالتو احوالتو سفید رویتو سیه مویتو ببینم بروم !

.

.

.

مرغ و از فریزر در آوردم میگه می خوای غذا درست کنی ؟!
پـَـَـ نَ پـَـَــــ خانوادش اومدن از سردخونه میخوان ببرن خاکش کنن !

.

.

.

رفتم مرغ فروشی به فروشنده میگم بال دارین،
میگه بال مرغ؟
پـَـَـ نَ پـَـَــــ بال هواپیما، چندتا کوچه پایین تر سقوط کردیم میخوام درستش کنم !

.

.

.

پدربزرگم فوت کرده تو قبرستونیم دوستم زنگ زده میگه کجایی؟
میگم بهشت زهرا ! میگه واسه چی ؟ میگم واسه پدر بزرگم.
میگه اِ ؟ فوت کرده ؟ میگم پـَـــ نَ پـَـــــ تمرینی اومدیم مانور !

.

.

.

سر سفره عقد ، حاج آقا: آیا بنده وکیلم ؟
عروس: پـَـ نـَـ پـَـ  متهمی !

.

.

.

به معلممون میگم آقا اجازه هست بریم دستشویی ؟!!! میگه واجبه ؟!
پ ن پس مستحبه !!

.

.

.

رفتم درمونگاه , منشیه میگه : مریض شمایید؟
گفتم پَــــ نَ پَــــ من میکروبم ,اومدم خودمو معرفی کنم!

.

.

.

 

رفتم صندلی بخرم واسه کامپیوتر

 

یارو گفت : راحت باشه؟

 

گفتم پَـــ نَ‌‌ پَـــ خار داشته باشه

 

.

.

.

سر جلسه امتحان به جلوییم میگم سوال 3 رو بلدی؟

میگه آره می خوای؟

میگم پَـــ نَ پَـــ نگرانت بودم میخواستم اگه ننوشتی بت بگم!

.

.

.

رفتم پمپ بنزین به یارو میگم ۴۰ تا بزن

میگه ۴۰ لیتر؟

پَـــ نَ پَــــ ۴۰ تا قاشق چای خوری

.

.

.

دارم رو تردمیل عینه خر میدووم یارو میگه اینجوری میدویی لاغر کنی؟

میگم پـَــ نَ پـَـــ دارم واسه نقش آفرینی تو سری جدید میگ میگ آماده میشم

.

.

.

رفتم در خونه رفیقم

از پشت آیفون می گه تنهایی دادا؟

پ ن پ خونه محاصره ست بهتره مقاومت نکنی

.

.

.

رفتم داروخونه کرم ترک پا بگیرم

می گه واسه پا میخواین؟
پ ن پ میخوام در جهت از بین بردن ترک های کویر لوت گامی برداشته باشم

.

.

.

سر جلسه امتحان به دختره میگم سواله 8 چی میشه؟

میگه تقلب می خوای کلک؟

پ نه پ می خواستم سر حرفو باز کنم … عشق نمی خوابه …تو رو خواستن نمی خوابه

.

.

.

مامانم میگه مگس رو نگاه کن نشسته رو مانیتور

می گم چیکارش کنم بکشمش؟

په نه په بهش بگو یکم عقب تر بشینه چشاش ضعیف نشه

.

.

.

بابام با عصبانیت به من گفت : پول ها تو خرج کردی

من گفتم پــَ یکی زد زیر گوشم گفت این کارا مال وب و نته بگو بله

گفتم نه پــَ دوباره زد تو گوشم …

خلاصه انقدر تو گوشی خوردیم

تا اخرش تونستیم بگیم پــَسنداز کردم

.

.

.

بعد چند سال دوستمو می بینم میگه زنده ای ؟
پـــــ نه پـــــــ مردم ، گرمم ، نمی فهمم

.

.

.

حشمت فردوس : صابر ماشین قاسمو تا جایی که جا داره بار بزن قبل بقیه

صابر : همین الان آقاجون؟

حشمت فردوس : پـــــ نه پـــــ 13 بدر سال بعد!

 



:: برچسب‌ها: ترول , پ ن پ , خنده دار ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: