جک
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
جک
نوشته شده در جمعه 13 تير 1393
بازدید : 496
نویسنده : حسین و محمدکاظم

رفته بودم ختم بابای دوستم رفتم جلوی دوستم تو مسجد بهش گفتم خدا بیامرزدش امدم بگم مرگ حقه گفتم حقش بود دوستم فهمید سوتی دادم گفت برو بشین داداش نمیخواد به خودت فشار بیاری! خخخخخخخ

 

 

ﻣﺎﻫﯿﻢ ﻣُﺮﺩ !!!

ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩ ﭘﺎﺳﺦ ﺩﻟﺴﺘﺮﻭ ﻧﻮﻥ ﭘﻨﯿﺮﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﻬﺶ ﺩﺍﺩﻡ؟!

بی لیاقت!

انقده بدم اومد ازش!!!!

 

 

قیافه ی ساقه طلایی یه جوریه که انگار زیر دست

ناپدری بزرگ شده....

:-(...بیچاره....

 

 

 

احتمالا قراره تا ده بیست سال دیگه بچه هارو از اینترنت دانلود کنیم

 

فقط بچه هایی که تو ایران به دنیا میان عقب افتادن

چون مرتب اینترنت قطع و وصل میشه :))

 

 

کی از فآنتزیآم اینه به خودم زنگ بزنم بگم : الو...
بعد برگردم جواب بدم : قربون اون الو گفتنت بشم من :))
بعد خجالت بکشم قطع کنم ^_^
 
 
چند دفعه امتحان کردما ولی نمیدونم چرا اشغاله همش :/
نگرانم که با کی حرف میزنم :(

 

 
 
 

رفتیم خونه خالم اینا تعریف سبد کالا بود منو دختر خالمم نشسته بودیم بابام اینا داشتن میگفتن تو سبد کالا برنج هست و روغن و ... 
یهو دیدم دختر خالم دل تو دلش نیست مامانش بهش گفت چی شده یهو داد زد آخ جون گفتیم چی آج جون گفت هیچی خوراکیاش واسه شما فقط سبدشو بدید من بشه خونه عروسکام.خو فک و فامیله ما داریم؟؟؟؟

 

 

دختر خالم بهم اس داده:

یه عاشق میگه :

اگه اتفاقی واست بیفته ؛ میمیرم !

اما ….

یه رفیق میگه :

اگه بمیرم هم نمیذارم اتفاقی برات بیفته … !!!

برگشتم گفتم:

حالا عاشقمی یا رفیقم؟!

برگشته میگه من دختر خالتم!

 

شده بکشمت نمیذارم اتفاقی واسه خودم بیوفته

 

 

یعنی موبایل دختر دختر خالم که ۳سالشه بیشتر از موبایل من زنگ میخوره!

ایرانسل اس ام اس داده مشترک مورد نظر سرتو بزار زمین بمیر... 

اصن یه وضیشـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه

 

 

 

ﺧﺪﺍﻳﺎ! ﻣﻴﺸﻪ ﺍﻣﺸﺐ ﻛﻪ ﺧﻮﺍﺑﻴﺪﻡ ﻓﺮﺩﺍ ﺻﺒﺢ ﺑﻴﺪﺍﺭ ﻧﺸﻢ؟ ...
ﻇﻬﺮ ﺑﻴﺪﺍﺭ ﺷﻢ |:
ﭼﯿﻪ? ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﺩﺍﺷﺘﯿﻦ ﺑﻤﯿﺮﻡ؟ |:
ﺧﻮﺩﺕ ﺑﻤﯿﺮﯼ ﻣﮕﻪ ﺟﺎﯼ ﺗﻮ ﺭو ﺗﻨﮓ ﮐﺮﺩﻡ

 

 

یه عده ای هم هستن که منتظرن یکى مریض بشه

هی بهش بگن: تقصیر خودته !

تقصیر خودته!


اینارو باید بندازی توی گونی از سقف آویزون کنی

با دسته بیل بزنیشون  

 

 

ﺩﻭ ﺗﺎ ﻫﻤﺒﺮﮔﺮ ﺗﻮ ﻣﺎﮐﺮﻭﻓﺮ ﺑﻮﺩﻥ، ﯾﮑﯿﺸﻮﻥ ﻣﯿﮕﻪ ﻭﺍﯼ

ﺍﯾﻨﺠﺎ ﭼﻘﺪﺭ ﮔﺮﻣﻪ ....

ﺍﻭﻥ ﯾﮑﯽ ﻣﯿﮕﻪ ﺍﺳﮑﻞ ﻫﻤﺒﺮﮔﺮﺍ ﮐﻪ ﺣﺮﻑ ﻧﻤﯿﺰﻧﻦ ..... 

 

 

 

دخترا باید توجه داشته باشن که یکی از شرایط ناز کردن، ناز بودنه!

نمیشه زشت باشی و ناز کنی!

طرف بالا میاره خُــب !.!.! :|

 

 

 

 

عضی دخترا آرایشو از فتوشاپ رد کردن

اینقدر که پیشرفت کردن لامصـــب دارن میرسن به انیمیشن 

 

 

 

 

 

 

 





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: