باحال
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
باحال
نوشته شده در شنبه 24 خرداد 1393
بازدید : 451
نویسنده : حسین و محمدکاظم
حيف نون برای اولین بار می خواست خرید اینترنتی بکنه
 
الان دو روزه کارت اعتباری اش گیر کرده توی سی دی رام!
امروز فهمیدم چرا دیوار چین جز عجایب هفتگانه ست

 

آخه تنها محصول چین هست که بیشتر از ۳ روز دووم آورده 

روزی مردی میرود خانه خدا

 

و توبه میکند : خدایا من رو ببخش دیگه غضنفر رو مسخره نمکنم

ناگهان غضنفر میاد کنارش و ازش میپرسه : ببخشید داداش قبله کدوم طرفه ؟؟

آن مرد میگوید : خدایا خاطره که میتونم بسازم ؟؟

هه هه هه هه

笑い のデコメ絵文字 笑 のデコメ絵文字 

اکثر نوابغ دنیا از بین رفته اند

 

مثل : ادیسون و انیشتین و ابن سینا و...

راستش رو بخواین من هم حال خوشی ندارم

خخخخخخخ 

顔文字 笑う のデコメ絵文字 ハート のデコメ絵文字 

تیکه کلام ایرانیها :
 
بعد از دیدن ساختمان پزشکان :واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 
بعد پایتخت :مشهده؟؟؟؟ بریم مشهد.... ناهار نخوردمه...
 
بعد مادرانه :بگو خب...
 
و حالا بعد آوای باران :سوسک توله...
اما بهد از ستایش :  انقدر من من نکن تو نیم من هم نیستی . افتاد؟؟؟
 
 

دختره 12 سالشم نیست. اومده تو سایت یه دکتر زیبایی، کامنت گذاشته:

چطوری میتونم بدون عمل لبامو برجسته کنم؟.

یه نفر اومده، زیرش نوشته :چند بار که با دمپایی ابری بزنن تو دهنت درست میشه!!

 

 

ترول های با حال و خنده دار (11) www.taknaz.ir

يه سريا هم هستن وقتي ميخندن ميرن رو سايلنت دهنشون قد دهن

تمساح باز ميشه و فقط ازش هوا مياد بيرون. آدم ياد سشوار بي صدا ميفته!!!


家電 のデコメ絵文字 笑い のデコメ絵文字 笑 のデコメ絵文字 

 

 

يه روز يه استقلالى ميره پيش پيشگو ى معروف

 

از پيشگو ميپرسه

استقلال كى در مسابقه با پرسپوليس ، برنده ميشه

پيشگو هم در جواب ميگه : برو جوان كشكت رو بساب من بيشتر از 100 سال رو نميتونم پيشگويى كنم

 



:: برچسب‌ها: اوووف , باحال ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: